Black is good

Black is good

Tocmai s-a terminat nebunia cu Black Friday. La un moment dat, în cursul zilei de vineri, cineva m-a cam lăsat în offside cu următoarea întrebare: de ce această vineri trebuie neapărat să fie neagră? De ce nu poate fi albă sau roz? N-ar suna mult mai optimist? Sincer, n-am ştiut ce să-i spun dar am promis că voi afla ce şi cum…

Culmea e că răspunsul l-am primit de la un economist. Mi-a explicat că în contabilitatea americană (şi nu numai) pierderile se marchează cu roşu iar profitul cu negru, adică cu culoarea normală a oricărui font. Simplu, nu-i aşa?

Răzvan Avram

Leneş rafinat, cu puseuri idealiste. Când nu trândăveşte, nu meditează sau nu hoinăreşte, îşi ocupă timpul liber cu proiecte de comunicare şi marketing. Fiind pasionat de muzică, computere, fotografie, gastronomie şi, mai nou, de vinuri, e greu de înţeles, de fapt, cam ce e în mintea lui.

Alte recomandări

Chinezi şi manele

Chinezi şi manele

Apartament de vânzare, vizavi de Negruzzi

Apartament de vânzare, vizavi de Negruzzi

Ninge, ninge, babele se linge

Ninge, ninge, babele se linge

Ajunul Crăciunului la Rick’s Cabaret

Ajunul Crăciunului la Rick’s Cabaret

3 Comments

  1. Si asta de ce este culmea? Nu au economistii raspunsuri la orice? Orice in afara economiei, se intelege.

  2. Black friday este (intotdeauna) prima zi de vineri de dupa thanksgiving. Numele de “black” a fost folosit pentru prima data in Philadelphia, iar termenul descria nebunia din traficul din acea vineri, cand toata lumea pornea catre casa dupa sarbatoarea de thanksgiving. Aceeasi vineri marca si inceputul oficial al sezonului de cumparaturi pentru craciun, sezon pe care toti retailerii asteptau sa-l termine pe “negru” si nu pe “rosu”, cum bine zic economistii…

Leave a Reply

Your email address will not be published.